Administrativní pracovník/ce

  • práce na zkrácený pracovní úvazek
  • termín nástupu – 1. 12. 2020, dle dohody
  • plat v souladu se Zákonem o platu a nařízením vlády č. 564/2006 Sb., ve znění pozdějších předpisů


Náplň práce:

  • Vykonávání různorodých administrativních prací podle obvyklých postupů nebo rámcových instrukcí. Vedení administrativní agendy pro klienty. Zaprotokolovávání dokumentů a vedení jejich evidence.
  • Pokladní manipulace s peněžní hotovostí. Zajišťování pokladních služeb pro potřeby organizace včetně přijímání a vydávání peněz.
  • Administrativní práce spojené s výplatou důchodů. Vedení depozitních účtů klientů.
  • Nákupy pro klienty. Kontakt s lékárnou.
  • Vyřizování sociální i jiné korespondence.
  • Vedení a pořizování fotodokumentace, správa webových stránek.,


Požadavky:

  • ÚSO ekonomického směru nebo všeobecného směru. Praxe v oboru výhodou.
  • Samostatný přístup, schopnost řešit problémy.
  • Bezúhonnost.
  • Zdravotní způsobilost.
  • Flexibilita.
  • Kladný vztah k seniorům.
  • ŘP sk. B


Nabízíme: Prodloužená dovolená na zotavenou dle směnného provozu, 3 dny Sick day, osobní ohodnocení po zapracování, 2x do roka mimořádné odměny, příspěvek z FKSP na stravování, dovolenou, rehabilitaci…

 

V případě zájmu zašlete, prosím, profesní životopis (včetně souhlasu se zpracováním osobních údajů)na adresu: reditel@dnz-lysa.cz nebo volejte na tel. číslo 325 551 000; 602 154 221

Pro tento výběr není k dispozici žádné zboží

Kde nás najdete